دیوار خزه ای(موس وال)

دیوار خزه ای (موس وال) چیست؟

شاید تاکنون کلماتی همچون دیوار سبز دیوار خزه‌ ای را شنیده‌اید. این کلمات بیانگر طراحی مدرن در ساختمان‌های اداری هستند که در درون ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌توانند دکوراسیون و مناظر طبیعی زیبایی فراهم کنند.

دیوار خزه ای(موس وال)

موس وال به فارسی تحت عنوان دیوار خزه‌ ای ترجمه شده است. در طراحی این دیوارها متریالی جدید مورد استفاده قرار می‌گیرد که در دکوراسیون پارکینگ، ساختمان‌های اداری و… اهمیت بسیار زیادی دارد.

معمولاً عنصر اصلی دیوارهای خزه‌ ای خزه‌ های طبیعی هستند که ظاهری طبیعی دارند و نگهداری آنها کاملا آسان است. به گونه‌ای که از آبیاری و نور بی نیاز می‌باشند. هدف موس وال‌ها این است که حس طبیعی بودن را برای شما منتقل کرده و آرامشی برای تان فراهم کند.

از جمله نقاط قوت دیوارهای خزه‌ ای این است که نگهداری کاملا ساده‌ای دارند و در عین حال از انعطاف پذیری بسیار بالایی برخوردار هستند. به گونه‌ای که طراحی و اجرای دیوارهای خزه ای توسط متخصصین می‌تواند دنیایی منحصر به فردی را برای شما ایجاد کند.

دیوار خزه ای(موس وال)

کارشناسان و متخصصان حرفه‌ای ما قادر هستند متناسب با هر محیط و سلیقه‌ای دیوارهای خزه ای بسیار زیبایی را برایتان بسازند و زیبایی محیط اطراف شما را چند برابر نمایند.

طراحی داخلی با دیوار خزه ای

در این مقاله قصد داریم یکی از عناصر مهم طراحی و معماری شهری را برای شما معرفی کنیم؛ عنصری که معمولاً از سوی بسیاری از آرشیتکت‌های بزرگ و برندهای مطرح دنیا در طراحی و معماری شهری استفاده می‌شود.

 امروزه با توجه به زندگی آپارتمان نشینی و شهرنشینی استفاده از المان‌های طبیعی اهمیت بسیار زیادی یافته است؛ از این روی موس وال‌ها یا همان دیوارهای خزه ای در میان کاربران و حتی برندهای مطرح دنیا مورد استفاده قرار گرفته است.

دیوار خزه ای

در این مقاله قصد داریم در مورد ماهیت دیواره خزه‌ ای، چگونگی ساخت دیوار خزه ای(موس وال) و حتی تاثیر این موارد را بر روی روحیه افراد بررسی کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر تا پایان مقاله با ما همراه باشید. در این مقاله اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می‌دهیم که پیش‌تر از این نمی دانستید.

آیا میتوان از دیوارهای خزه‌ ای برای محیط بیرون ساختمان استفاده کرد؟

در پاسخ به این سؤال باید گفت که خیر. موس وال‌ها یا همان دیوارهای خزه‌ ای فقط برای محیط‌های داخلی و دکوراسیون داخلی طراحی شده‌اند و از تابش نور مستقیم آفتاب و حتی رطوبت باید دور بمانند.

42

اهمیت دیوار خزه‌ ای

شاید اولین سوالی که در ذهن شما نقش ببندد این است که ساخت دیوار خزه ای(موس وال) چه اهمیتی دارد و چرا باید از دیوار سبز خزه ای استفاده کنیم؟

در پاسخ به این سوالات باید گفت که بر اساس تحقیقاتی که انجام شده است آنچه که سلامت جسم و جان ما را تضمین می‌کند قرار گرفتن به طور مستقیم در مناظره طبیعی می‌باشد؛

اما متأسفانه زندگی شهری و آپارتمان نشینی ما را از ارتباط مستقیم با طبیعت و این نعمت الهی محروم کرده است؛ به همین دلیل اگر ما نمی توانیم به طبیعت برویم و به گشت و گذار بپردازیم عاقلانه است که طبیعت را به محل زندگی و محل کار خود را وارد نماییم و هر روز و هر روز سلامت جسم و روح و روان خود را ارتقا بخشیم.

دیوارهای خزه‌ ای می‌توانند تا حدودی شکافی را که میان ما و طبیعت ایجاد شده است از بین ببرد. معمولاً شیوه زندگی بسیاری از ما در شهرها و مناطق صنعتی به گونه‌ای شده است که طبیعت از ما فاصله بسیار چشمگیری دارد؛

اما با این حال افراد ساکن در روستاها و مناطق دیگر به راحتی با طبیعت خو گرفته و آرامش وصف ناپذیری دارند.

مهمترین دلیلی که اهمیت خرید دیوار خزه ای(موس وال) را تضمین می‌کند همین تأثیری است که بر روح و جسم و روان ما دارد؛ اما در کنار این ویژگی توجه به مزیت‌های دیوار خزه‌ ای خالی از لطف نمی باشد.

1 2

مزیت‌های دیوار خزه‌ ای

معمولاً در ساخت دیوار سبز خزه ای از گیاهان و خزه‌ های طبیعی استفاده می‌شود. کارشناسان و متخصصان حرفه‌ای به گونه‌ای این متریال را طراحی می‌کنند که هیچ نیازی به آبیاری و نور ندارد و حتی شما نیازی نیست از آن مراقبت تخصصی انجام دهید.

آیا موس وال ها دچار آفت و حشرات می‌شوند؟

این سؤال از جمله مواردی است که از سوی بسیاری از کاربران مطرح می‌شود و ما در بسیاری از موارد با این سؤال روبرو هستیم.

در پاسخ به این سؤال باید گفت که در ساخت دیوار خزه ای(موس وال) از گیاهان و خزه‌ های طبیعی استفاده شده است اما به گونه‌ای که این متریال‌ها هیچگاه دچار آفت و حشرات نمی‌شوند و حتی حساسیت و آلرژی نیز ایجاد نمی کند.به همین دلیل با خیالی آسوده می‌توانید دیوار سبز خزه ای سفارش دهید و سلامتی روح و روان خودتان را تضمین نمایید.

3 2

انعطاف پذیری بالا در دیوار خزه ای (موس وال)

علاوه بر تمامی مزیت‌هایی که برای دیوار خزه ای(موس وال) نام بردیم باید به این قابلیت اشاره داشته باشیم که دیوارهای خزه ای در تمامی اشکال و سطوح بدون هیچ گونه محدودیتی قابلیت اجرا دارند.

شما می‌توانید سفارش مورد نظر خود را به متخصصان ما ارائه داده و در کمترین زمان ممکن نتیجه کار را به بهترین شکل دریافت نمایید.

7 2

در ساخت دیوار خزه ای (موس وال)ا از رنگ‌های طبیعی و متنوع که طبق استانداردهای جهانی هستند استفاده می‌شود. همچنین یکی از مزیت‌های دیوارهای خزه‌ ای این است که به عنوان عایق صوتی نیز عمل می‌کنند.

آنچه باعث می‌شود اهمیت بسیار زیادی داشته باشد این است که هیچ محدودیتی برای دیوارهای سبز وجود ندارد و هم در بر روی سطوح فلت و هم بر روی سطوح سه بعدی استفاده می‌شوند.

از سوی دیگر دیوار خزه‌ ای برای سطوحی که ثابت هستند قابلیت طراحی دارند و شما می‌توانید سطوحی را که متغیر هستند و امکان جابجایی دارند مکانی برای طراحی موس وال قرار دهید.

بدون شک دیوارهای خزه ای انرژی مثبت ایجاد می‌کند و احساس آرامش در محیط را برای شما فراهم میکند. چه خوب است که در خانه یا در محل کار خودتان طراحی بسیار شیک و مدرنی داشته باشید و اطراف خود را سرشار از انرژی مثبت نماید.

دیوار خزه ای

چگونگی ساخت دیوار خزه ای (موس وال)

اکنون که با اهمیت و تأثیر این عناصر بر روی سلامت جسم و جان خودتان آشنا شدید بد نیست بدانید که ساخت دیوار خزه ای (موس وال) باید توسط متخصصان انجام شود.

در ساخت موس وال‌ها از خزه‌ ها و گیاهان تثبیت شده استفاده می‎شود. در این صورت دیوار سبز  خزه‌ ای نیاز به نگهداری و مراقبت کمی دارند و این خزه‌ ها و گیاهان تثبیت شده معمولاً از دل طبیعت انتخاب می‌شوند که در جریان فرآیندی خاص فرمول شده و ظاهر آنها تا سالیان سال حفظ می‌شود.

همواره هنگام در دیوار سبز خزه‌ ای باید به نگهداری و مراقبت از آن توجه داشته باشید. نگهداری از این دیوار خزه‌ ی از روز اول تا چندین سال یکسان خواهد بود و به قدری نگهداری آن ساده است که هیچ مزاحمت و زحمتی برای شما نخواهد داشت.

11 2

دیواره خزه‌ ای چه تاثیری در جسم و روح ما دارد؟

شاید این سؤال برای شما پیش بیاید که به دیوار سبز خزه ای با روح و جسم ما چه ارتباطی دارد؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت گیاهان منبع بسیار خوبی برای تزیین محیط اطراف ما محسوب می‌شوند و از سوی دیگر می‌توانند انرژی بسیار گسترده‌ای را برای ما تولید کنند.

اگر ساختمان اداری یا هر محیط دیگری دارید توصیه می‌کنیم که حتما به دنبال تهیه موس وال باشید که بتواند زیبایی خاصی را به خانه شما ایجاد کند. در این صورت احساس نشاط و سر زندگی خواهید داشت و در زندگی خود آرامش را احساس می‌کنید و غم و غصه و کسالت از شما دور است.

نقش مهم طبیعت را در زندگی خود جدی بگیرید و خود را از این نعمت الهی محروم نکنید. تصور کنید که هر روز صبح از خواب بیدار می‌شوید و خود را غرق در نشاط و سرزندگی می‌بینید.

ویژگی‌های دیوار سبز خزه ای

مهم ترین مزیتی که برای دیوار سبز می‌توان نام برد تصفیه هوا است؛ موس وال ها همواره تولید اکسیژن می‌کنند و می‌توانند هوای اطراف را تصفیه نمایند

. همچنین شما هر بار که این دیوار سبز خزه‌ ای را مشاهده می‌کنید سرسبزی و طراوت را دریافت می‌کنید. همچنین مهمترین مزیت دیوار سبز زیبایی بصری و ایجاد فضایی دلنشین است.

قیمت دیوار سبز خزه ای

برای قیمت دیوار خزه ای(موس وال) باید به عوامل مختلفی توجه داشت. با توجه به اینکه فاکتور‌های متفاوتی در قیمت ‌دیوار خزه‌ ای مؤثر هستند نمی‌توان قیمت ثابتی برای این موارد مشخص نمود.

دیوار خزه ای

میزان مساحت و اینکه کار بر روی چه سطحی انجام شده و هزاران فاکتور دیگر قیمت‌ها متفاوت خواهد بود. شما می‌توانید با ارتباط گرفتن با متخصصان خانه سبز گلوریا هر سوالی که در مورد دیوار سبز داشتید را مطرح کرده و بهترین پاسخ را دریافت ‌کنید.

ما تیمی هستیم که به عنوان برند موفق در این عرصه شناخته شده است و به راحتی می‌توانیم نیازهای شما را برآورده کرده و محیطی زیبا و آرامش بخش برای تان فراهم کنیم.دیوار خزه ای(موس وال)دیوار خزه ای(موس وال) 
گل آپارتمانی ، تراریوم ، هدیه تبلیغاتی ، دیوار خزه ای